Wednesday, November 19, 2008

Give us money



Marghe, aquí està el blog creat. He posat temple perque després vaig pensar que project sonava molt a blair witch project i em sonava una mica raro. No se m'ha ocorregut res millor, però si penses en algo m'avises. Em sembla que m'he passat una mica amb els colors, però bueno, els canviem si ens en cansem (o directament no t'agraden). Jo normalment els poso més dolços, però com que volies que fos 'fort'... No se'm dóna massa bé.

Aquesta imatge que he penjat em sembla guai, no sé perque, i per això ahir deia lo de 'we are pretty' com a títol del blog. Jo crec que és una imatge que quadra una mica amb el que pensàvem, però no sé, a veure tu què hi dius.

Per cert, quan acceptis la invitació que t'he enviat al gmail només podràs crear entrades, desrpés jo et donaré privilegis 'd'administradora' i podràs canviar tot el que vulguis del blog.

No comments: