Wednesday, November 19, 2008

Give us money 2

3 comments:

Anonymous said...

Crec que una imatge així és molt interessant. Però, a diferència de les noies a les dues fotografies que hem trobat, l'estètica i al presència, i amb aixó la mirada, han de ser més contundents. La mirada ha de ser fixa als ulls de la gent, buscar els ulls dels altres amb un somriure, transmetent desig, interès, implicació.

Anonymous said...

Ja, ami m'agrada més la primera foto (que diria que és l'original. Aquestes dues noies es veuen massa disfressades. Jo crec que no ens hem de vestir com a la primera foto, sinó de forma més actual, amb roba nostra (triada per l'ocasió, evidentment) però no buscar dues disfresses meés o menys iguals amb dues coronetes iguals i pentinats iguals. No som dues formes iguals, sinó dues formes semblants que creen un tot.

M'ha agradat molt el poema de la violència/amor que has penjat més avall, em sembla molt adequat. A més tot s'ajunta amb un anagrama sobre el qual jo volia treballar fa temps, però se'm va escapar:

VIOLENCE // NICE LOVE

(tenen els dos les mateixes lletres)

M'ho he mirat tot una mica per sobre, aquest vespro m'ho remiro i escric algo amb més solta i volta.

Anonymous said...

Sí, molt bé!!
Respecte a les fotos, cada vegada m'agrada més la idea de re crear la imatge de les dues noies maques. I a mi també m'agrada més la foto en blanc i negre, sí.
El que deia, és que els ulls tenen un 'paper' important, la mirada en directe, en una acció així, ho té tot. Hem d'inamorar...i després deixar bocabadats per tot lo contrari...