Saturday, June 25, 2011

Entre malles i ferralles

Les filles hem estrenat una primera versió d'Unter der schönen Haut a l'Antic Teatre. 5 ballarines, 1 futbolista i 1 dramaturg, que no és actor. Un tècnic de so i H&M pels vestuaris. La direcció musical de la Britney Spears i l'arbitratge de tot un equip de persones, càmares, mescladores, magnetos, cables que funcionen i que no, trípodes... Cada dia l'espectacle va ser diferent amb alguna que altra similitud amb l'anterior. Intentem ràpidament entendre què ens agrada i què no, què cal treballar i què cal treballar més, on hem fet diana i on ens hem equivocat per complet. La sensació és positiva, alguna cosa hem fet bé. La sensació és negativa, algunes coses hem fet malament. Netes, brutes i embrutant-nos més.




El dia següent agafem un AVE cap a Madrid, amb el Pablo, el Guincho, que a vegades ens demana que anem a ballar als seus concerts. Ens encanta ballar als concerts del Guincho. Ens agrada especialment fotre'ns amb els coixins de plomes, i ens encanta lo amables que són el Pablo, el Borja i l'Aleix. Després d'un mes i mig de treball futbolístic intensiu, no em sorprèn que ens titllin d'ultra-delgadas. En realitat em fa molt il·lusió, tot i que tingui un punt despectiu. No crec que mai a la vida m'hagin definit així. Seria la il·luminació.



Tornem a Barcelona sense dormir i ens n'anem d'audició, començant a preparar el que toca. Oh land amb ballarins animals i geomètrics, i tequilas grecs. Em fa por convertir grècia en animal geomètric i ballar sirtakis en videoclips canadencs. Quines mogudes.

1, 2, 3, 4.









I tot això sense oblidar que volem anar de vacances, i que també hi ha per fer l'Esperanza Spalding i el seu rei, i els IVA's del segon trimestre i l'impost de societats, i, i, i, i.

Ai ai ai.

5 comments:

Margherita said...

quan serem a la barbagia sarda i a les riberes de lago maggiore pensarem en aquests dies intensos!!!

Margherita said...

a mi m'encanta la classe de dansa kalamatiana

Anonymous said...

BRAVE!! MOLT BON ESPECTACLE! BONES MANERES... MOLT BONES MANERES... US VAIG VEURE DIUMENGE I EM VA SEMBLAR EMOTIU. TENIU UN GRAN CAMÍ PER DAVANT! ENDAVANT FILLES, TOT EL MEU SUPORT!

Margherita said...

Hola Anonymous, gràcies pels ànims, viatjarem amb el teu suport!

Suzy Lee said...

Moltes gràcies anonymous!! Quina alegria lque ens visitis i que ens escriguis! Fins aviat!