Thursday, December 9, 2010

Bona estrugança per Madrid...



Tinc un amic amb qui només ens comuniquem via spotify, és a dir via cançons. Jo li envio coses barates que ni recordo, i ell m'envia coses tan boniques com aquesta: or you may be daydreaming for a thousand years. Per algun motiu m'ha semblat una bona banda sonora per avui, per desitjar-te sort a Madrid i donar-me ànims aquí a Barcelona. Perque a vegades el nostre projecte, l'associació, els ivas, els videoclips, les entrevistes... fer allò que ens dóna la gana; em sembla que forma part d'una bonica rêverie una mica inquietant. Desitjant seguir somiant un miler d'anys.

1 comment:

Margherita said...

ànims!! i molta merda! aquí de moment mot bé, van molt al punt, molt clars i treballadors tots. ara, ahir estava morta de son i a les 22.30 ja m'havia posat al catre...no vaig veure la nostra intervenció al programa de Buenafuente...