Tuesday, November 17, 2009

Working in progress

www.youtube.com/watch?v=TJbWZcUb_e4

Assaig del 17.11.09.

Penso que s'hauria de mirar el meu inici. No m'ha desagradat la idea de la Natalie de que sigui 'una nena mona' i de sobte deixi de ser-ho. Penso que hauríem d'emfatitzar més les pauses i potser allargaria una mica el tros rítmic corrent per l'espai abans de que ens trobem i tu te'n vagis sola. Després d'això repetiria una segona vegada la nostra unió de 'passets al costat més salt' abans de que jo corri a fer el salt de l'eto'o i tu enganxis amb el bucle. M'agraden les patades que em dones. Potser allargaria més el crescendo de moviments en l'espai abans de juntar-nos i dir la frase.

M'agrada que diguem una frase de sobte. Em sembla interessant el trencament repentí del que fèiem i una bona forma de començar una cosa 'nova'. He ennegrit la frase 'm'agraden les patades que em dones' perque quan l'he escrit m'ha semblat una bona frase de text. Del text que potser podríem dir si és que diem algun text.

No comments: