Friday, July 3, 2009

Histrionic Personality Disorder

L'amor no és una catàstrofe. Una catàstrofe general és que caiguin avions i morin nens perque no poden menjar. Una catàstrofe particular és que m'estiguin picant tots els mosquits de Salerno i les picades s'estiguin infectant. Avui he vist un nen amb una metralleta. Era de joguina, evidentment, però donat el context territorial i que estic veient Los Soprano la imatge m'ha causat prou impressió.

Potser sóc massa exagerada i el que a mi em semblen catàstrofes no són més que petits accidents eventuals, totalment previsibles dins l'ordre lògic i matemàtic de les coses. Si hi ha mosquits aquests et piquen; si et rasques massa fort les picades, aquestes s'infecten. Dels milions d'avions que volen és probable que tres o quatre caiguin de tant en tant; si el pastís es reparteix malament alguns es queden sense.

Potser sí que la catàstrofe és l'amor, fent que les definicions canviïn i ens ho haguem de repensar tot dues vegades. Em sorprèn a mi mateixa la frivolitat amb què tracto alguns temes. Ahir em vaig sentir identificada amb la Jessica Rabbit. Llàstima que jo no tingui uns pits ni la meitat de grossos que els seus ni uns peus ni el doble de petits que els seus.

No comments: