Monday, January 26, 2009

Referències

1- a. Al setembre 2007 hi va haver un primer borrador de projecte, 'RESERVOIR GIRL', amb referències a Quentin Tarantino i les seves noies lluitadores. Les intèrprets volen basar-se una mica en aquesta experiència per crear la lluita sensual entre elles que formarà el capítol 'VIOLENCE / NICE LOVE'.



b. Aquests dos vídeos són un parell de proves físiques de la creació de la lluita entre les dues intèrprets. És bàsicament un punt de partida sobre el qual volen començar a treballar. Aquesta filmació va fer-se des d'un telèfon mòbil a principis d'octubre, no s'ha tornat a treballar des de llavors.





2- L'anagrama VIOLENCE / NICE LOVE, trobat en un llibre de jocs de vocabulari, ens dóna molts recursos. La casualitat porta dues paraules antònimes a ser sinònimes si s'altera el factor; com en una vivència, alterant el factor i el significat ens podem trobar amb sinònims: quant a prop estàs de l'amor, experimentes la dolçor més extrema i el desig de pertinència i violència més extremes.

3- La nostra imatge 'GIVE US MONEY, WE ARE PRETTY' el fer servir les aparences per aconseguir els fins. És legítim atribuir-se un mèrit per la nostra aparença? No. No som nosaltres a donar-nos merit. Son les altres persones a donar per descomptat que, sent maques, som bones persones.



4 - Margherita composa una coreografia per l'assignatura de Teories i fonaments, sota l'audio inexistent de Metallica.



5 - Suzy Lee toca una cançó de She and him perque el seu somni secret és cantar en un grup de música i fer-se ultrafamosa.





6 - Exemple de Suzy Lee trencant coses amb un martell, perque si no féssim art, seríem boges.



7 - Dos exemples de l'estil de micròfons que les dues intèrprets faran servir per dirigir-se al públic. Lligats amb l'estètica dels anys 50 al voltant de la qual gira el projecte.



Pensaments d'aprenentatge

He après que ningú
no és perfecte...
fins que t'enamores.

He après que la
vida es dura...
però jo ho sóc més!

He après que les
oportunitats no es perden mai...
les que tu deixes escapar les aprofita un altre.

He après que quan sembres
rancúnia i amargura...
la felicitat se'n va a un altre lloc.

He après que hauria d'utilitzar
sempre bones paraules...
perquè demà potser me les hauré d'empassar.

He après que un somriure
és un mètode econòmic...
per millorar el teu aspecte.

He après que no
puc escollir com em sento...
però sempre hi puc fer alguna cosa.

He après que tots volen
viure al cim de la muntanya...
però tota la felicitat esdevé mentre hi puges.

He après que cal
gaudir del viatge...
i no pensar només en la meta.

He après que és millor donar consells
només en dues circumstàncies...
quan són demanats i quan en depèn la vida.

Sunday, January 25, 2009

The night at the Pipa Club





El video ja està editat i acabat. Diga'm què et sembla i si vols que fem algun canvi, no cal que aquesta sigui la versió definitiva. Penso que es veu molt bé en quant a que tot té una qualitat molt dels anys 40. L'he hagut de penjar en dues parts perque dura 13 minuts i em sembla que els videos del youtube accepten com a màxim fins a 10 minuts. Demà o demà passat et porto una còpia en DVD.

Penso que va ser molt interessant fer l'acció al Pipa Club perque realment vam posar-nos als ulls d'un públic que no s'esperava en absolut el que hi hauria, que no entenia el que veia, que no mostrava respecte. Realment es va sentir d'alguna forma agredit, i això em sembla el més interessant de la nostra peça.

Saturday, January 24, 2009

The Fight Club





No havia penjat aquests dos vídeos i crec que tu no els havies vist. Igual els podríem presentar també com a part del projecte. Ja en parlarem. A mi no em sembla que estiguin del tot malament, si s'explica prou bé el què.

Escena Poblenou

Bases de la convocatòria de 'Escena Poblenou'. Com ens ho muntem? Pel que sembla tenim força feina si volem presentar el projecte. Tu marxes dimecres, veritat? Vols que ens trobem abans per parlar-ne o ho deixem tot a mans de l'internet i la comunicació electrònica?


BASES:

1. Podran optar-hi les companyies i els creadors i creadores de Catalunya i la resta de l'Estat Espanyol que presentin una proposta d'acord amb aquestes bases. El projecte pot ser tant de carrer com de sala; ha de ser original i inèdit i no estrenat a Catalunya.

2. Cal fer arribar a l'organització 2 copies del Projecte, en el qual han de constar: objectius, proposta de posada en escena, trajectòria del creador / creadora, calendari de producció i cost aproximat de la producció.
També podran afegir tota la documentació addicional que creguin convenient incloure per facilitar la valoració del projecte.

3. La direcció artística del Festival més una comissió de professionals de les arts escèniques valorara els següents aspectes per la selecció dels projectes:

Treballs que combinin els 3 eixos del Festival: espai, cos i humor.

Propostes interdisciplinaries i arriscades, on hi hagi implícita una investigació per crear noves formes escèniques.
La viabilitat dels projectes.

4. La direcció artística d'Escena Poblenou i la comissió de professionals escolliràn conjuntament dos projectes, un de carrer i un de sala.
Els treballs seleccionats rebran:
3.000 euros en concepte d’ajut a la producció
Un espai de residència durant els mesos de març a juny del 2009
Portes obertes del procès del treball de creació a tot l'equip, més a un públic convidat entre el 10 i 20 de juny.Possibilitat estrenar el projecte dins del Festival Escena Poblenou, del 15 al 18 d'octubre de 2009
5. L’organització assignarà una persona responsable del seguiment de la producció, que tindrà capacitat per fer les consideracions necessàries, i es reserva el dret de programar els treballs seleccionats.

6. Els projectes hauran de fer constar el logotip d’Escena Poblenou en tot el material promocional que generi el projecte.

7. Data màxim de termini per rebre propostes 15 de febrer del 2009. Les propostes s’hauran d’adreçar, amb un sobre tancat a:

Escena Poblenou /NOF
C/ Pallars, 277, 2n
08005 BARCELONA

8. El fet de participar en aquesta convocatòria suposa l’acceptació de les bases i la conformitat en la decisió de l’organització.

http://www.escenapoblenou.com/

La nit després de la gravació al Pipa Club

Hola! Ja portem dues accions en viu...una al desembre passat al LCREW, un espai que s'ha obert recentment al carrer Ample, i que està sposoritzat per la marca de cigarrets Lucky Srike, i una ahir, divendres 23 de gener, a l'històric Pipa Club, a la plaça Reial. Les dues accions ha sortit molt differents, la primera més calculada, amb una gent oberta i disponible a veure i interaccionar; la segona més improvisada, al mig d'un concert de swing, amb un públic no preparat i potser una mica molest. Tot i així, va ser una situació molt interessant: sempre que hi ha reacció per part del públic, passa alguna cosa màgica i inoblidable.
En Lope va venir a gravar l'acció, i en Juanca a fer les gestions tècniques.

L'experiència d'ahir crec que serveix per sumar potencial, per experimentar públics diversos, difficils, i per constatar que més complicada és la circumstància i més assaigs hem de fet, per tenir la màxima seguretat i deixar al cas només els detalls.

Jo vaig acabar la nit de festa, amb la Ivana i la Cristina, dues noies maquíssimes, catalanes però sempre de viatge per tot arreu. La cançó de la nit diria que és 'On and on', en homenatge a...tirar endavant i tenir sempre clars els teus potencials i els teus objectius. Aquí va el vídeo de la Erykha Badu:


Thursday, January 15, 2009

Lightning smoke



Just something else I just FFFFOUND. Tu creus que podríem fer una cosa així més endevant?
Clica aquÍ:
http://www.shannontaggart.com/